Paskutinioji pergalė (2 psl.)
 

Elijotas McVorenas - skautas

24 metų, 1.79 m, 83 kg, atletiško sudėjimo, nerūpestingu strazdanotu veidu ir užkrečiančiu skambiu juoku.

ATTRIBUTES:
ST 12 [20] - thrust 1d-1, swing 1d+2
DX 14 [45] - basic speed 6.25, move 7, dodge 7
IQ 12 [20]
HT 11 [10]
Will 12

ADVANTAGES:
Acute Vision (+3) [6], Combat Reflexes [15], Fit [5]

DISADVANTAGES:
Bloodlust [-10], Callous [-6], Extremely Hazardous Duty [-20], Overconfidence [-10]

QUIRKS:
Idealizuoja karą bei kario profesiją, Paniekinamai žiūri i aviaciją bei kosmoso pajėgas, Skaičiuoja nužudytus priešus [-3]

SKILLS:
Armoury (Guns)-11 [1], Armoury (Scout suit)-10 [0,5], Camouflage-16 [8], Cartography (TL)-11 [1], Climbing-13 [1], Driving (Car)-12 [0,5], Electronics Operation (Communication)-11 [1], Electronics Operation (Computers)-10 [0,5], Electronics Operation (Sensors)-12 [2], Escape-11 [0,5], First Aid-11 [0,5], Forward Observer (TL)-11 [1], Guns (Assault Rifle)-16 [1], Guns (Grenade Launcher)-15 [0,5], Guns (Machine Gun)-15 [0,5], Guns (Pistol)-15 [0,5], Guns (SMG)-16 [1], Holdout-10 [0,5], Intelligence Analysis-10 [1], Judo-13 [2], Jumping-13 [0,5], Knife-16 [4], Language (Native)-12 [0], Orienteering-13 [4], Parachuting-13 [0,5], Running-10 [2], Savoir-Faire (Military)-11 [0,5], Scuba-10 [0,5], Shadowing-14 [2], Skiing-11 [0,5], Stealth-17 [16], Survival (Arctic)-10 [0,5], Survival (Desert)-12 [2], Survival (Mountain)-10 [0,5], Survival (Urban)-11 [1], Swimming-13 [0,5], Thrown Weapon (Hand Grenade)-13 [0,5], Tracking-11 [1]

Įranga:
Skauto lauko kostiumas su integruotu optiniu kamufliažu
TC-9 + 650 šovinių + 48 Gyroc
TP-14S
Lazerinis nutaikymo mechanizmas
Maisto atsargos 5 dienoms
Vandens atsargos 5 dienoms
Peilis
2 granatos (Dmg: 12d [8d])

Charakteris:
Karas! Tu niekada savo gyvenime nesijautei toks laimingas kaip tada, kai pirmą kartą atsidūrei tikrame mūšio lauke ir per savo ginklo taikiklį žvelgei į realų priešą. Kažkas fantastiško slypi tame svaiginančiame pojūtyje, kai lengvu piršto judesiu nulemi, kas gyvens, o kas mirs bei įrodai, kad tu esi pats geriausias. Ant tavo kairės rankos dilbio ištatuiruota keturiolika brūkšnelių - tiek priešo kareivių stojo tavo kelyje ir tiek jų iškeliavo į kitą pasaulį. Kada nors trumpos juodos linijos žymės abi tavo rankas nuo riešo iki peties, bet ne tai svarbiausia. Svarbiausia - ši akimirka, sulaikytas kvėpavimas, gniaužiant ginklo rankeną, ir tamsus siluetas, judantis taikiklyje. Yeah, pasilinksminkime! Būtent čia yra tikras gyvenimas, akis akin su priešu. Būtent tu esi tikras kareivis, tikras didvyrio, senovės karžygio modelis. Tie, kurie žudo iš orbitos, spaudydami mygtukus ir stebėdami spalvotus taškelius savo ekranuose - nevykėliai. Ten kovoja ne žmonės, o technika - ir tokia technika tave baugina. Paprastas ir patikimas gausinio šautuvo mechanizmas bei švelniai mirgantis skauto kostiumo paviršius - viskas, ko tau reikia.

Požiūris į kitus:
Džonas - geras kareivis ir geras vadas. Bet galėtų ir nesielgti su tavimi kaip su kvailu vaiku. Tu taip pat kareivis, niekuo ne prastesnis už jį.
Ivanas - senukui visai stogas nuvažiavo - kelis kartus matei jį šnekantis su robotais. Heh, ir kaip medikai tokius į frontą išleidžia? O ir šiaip jis bailys, nevertas kario vardo.
Vincentas - drąsus vyras, tik keista, kad dažniau rankose laiko veržliaraktį, o ne ginklą. Erzina jo nuolatinis bambėjimas ir nepasitenkinimas viskuo - negi Vincentas nesidžiaugia tuo, kad jam suteikta šitokia garbė - galimybė kautis su klastingu priešu?
Robertas - tavo idealas. Su raketsvaidžiu ant peties jis primena žaibus svaidantį dievą iš senovės legendų. Tikras vyras ir tikras kareivis - gali tik džiaugtis, kad kauniesi petis petin su juo.
Džudita - keista merga. Visą laiką tokia rimta ir pasikėlusi - turbūt, bando pasirodyti ne prasčiau už vyrus. Na, reikia pripažinti - jai sekasi neblogai. Bandei ją kabinti, tačiau nesusilaukei jokios reakcijos. Atrodo, kad ji net nepastebėjo tavo dviprasmiškų užuominų. Na ir tegu - grįžęs į Žemę karo didvyriu susirasi krūvą moterų.
Samyriečiai - nevykėliai. Jie niekada neprilygs tau savo sugebėjimais mūšio lauke. Bet kuo jų daugiau - tuo geriau. Kiekvienas Samyro kareivis - tai dar vienas juodas brūkšnelis ant tavo rankos.
Vietiniai gyventojai - dėmesio nevertos šiukšlės. Apskritai, kolonizacija buvo bloga idėja. Išvykę iš Žemės žmonės sparčiai degraduoja, tai akivaizdu.

Vincentas Lemua - technikas

27 metų, 1.76 m ūgio, smulkaus kūno sudėjimo, juodais plaukais, tamsiomis, labai skvarbiomis akimis, siauru, į apačią smailėjančiu veidu.

ATTRIBUTES:
ST 12 [20] - thrust 1d-1, swing 1d+2
DX 13 [30] - basic speed 6.25, move 6, dodge 6
IQ 13 [30]
HT 12 [20]
Will 13 (Fright Check 17)

ADVANTAGES:
Double-Jointed [5], Fearlessness (+4) [8], Fit [5]

DISADVANTAGES:
Extremely Hazardous Duty [-20], Laziness [-10]

QUIRKS:
Gavęs įsakymą nuolat dejuoja dėl per sunkaus jam skiriamo darbo, Mėgsta pasišaipyti iš robožvalgybos skyriaus [-2]

SKILLS:
Armoury (Combat armour)-12 [1], Armoury (Guns)-14 [4], Armoury (Helicopter weapons)-11 [0,5], Armoury (Scout armor)-11 [0,5], Armoury (Tank weapons)-11 [0,5], Camouflage-12 [0,5], Climbing-15 [1], Driving (Car)-13 [2], Driving (Tracked Vehicles)-11 [0,5], Electronics (Communication)-11 [1], Electronics (Sensors)-11 [1], Electronics Operation (Communication)-14 [4], Electronics Operation (Computers)-13 [2], Electronics Operation (Sensors)-13 [2], Explosive Ordinance Disposal (TL)-10 [0,5], First Aid-12 [0,5], Gunner (Helicopter weapons)-13 [0,5], Gunner (Mortar/TL)-13 [0,5], Gunner (Rocket Launcher)-13 [0,5], Gunner (Tank cannon)-14 [1], Guns (Assault Rifle)-15 [1], Guns (Grenade Launcher)-14 [0,5], Guns (Machine Gun)-14 [0,5], Guns (Pistol)-15 [1], Guns (SMG)-16 [2], Knife-12 [0,5], Language (Native)-13 [0], Mathematics-12 [2], Mechanic (Gasoline engines)-16 [2], Mechanic (Helicopter engines)-14 [0,5], Mechanic (Nuclear surface vehicles)-14 [0,5], Orienteering-11 [0,5], Parachuting-12 [0,5], Piloting (Helicopter)-12 [1], Powerboat-11 [0,5], Savoir-Faire (Military)-12 [0,5], Scuba-11 [0,5], Stealth-13 [2], Survival (Desert)-11 [0,5], Survival (Mountain)-12 [1], Survival (Urban)-11 [0,5], Swimming-12 [0,5], Thrown Weapon (Hand Grenade)-12 [0,5], Traps-13 [2],

Įranga:
Standartinis lauko kostiumas
TC-9 + 650 šovinių + 48 Gyroc
Maisto atsargos 5 dienoms
Vandens atsargos 5 dienoms
Peilis
2 granatos (Dmg: 12d [8d])
Įrankių komplektas įvairiausios įrangos remontui bei priežiūrai
Kuro kasetė kovos platformai AXT-62 „Odin"

Charakteris:
Apskritai armijoje tu atsidūrei per klaidą. Tavo tėvas tol kniso tau protą apie patriotizmą, pareigą tėvynei ir panašų šlamštą, kol tu nusispjovei ir patraukei į verbavimo skyrių. Galų gale - tau ne taip ir svarbu, kur ir ką ardyti. O už tankų ardymą moka gerokai daugiau, nei už darbą autoservise. Na, taip, darbo sąlygos kartais būna kiek sudėtingesnės - įrankių mažiau, o dar koks nors debilas virš galvos šaudyti ima, bet visa tai smulkmenos. Už tai jei tingi dirbti, čia daug lengviau gali pasakyti, kad mechanizmas sugędo visiškai ir remontuoti nebeverta, reikia prašyti naujo iš sandėlio.

Na, taip, valdžia čionais toks pat skausmas subinėje kaip ir dirbant autoservise. Be to, jei ten pamiršus ką nors suremontuoti tau tik dalį algos nuskaičiuodavo, čia nuolatos karo lauko tribunolu grąsina. Bet tai tau irgi iki lemputės. Už tai tėvas nustojo zysti ir net didžiuojasi tavimi. Kartais net pamąstai, kad būtų visai neblogai įsitrinti į kokią nors tarnybą kur nors prie sandėlių, nieko neveikti, kartą per mėnesį suskaičiuoti sandėliuose saugomas dėžes su konservais ir dar gauti už tai algą. Tik va greičiau tas kvailas karas baigtusi, nes klampojimas po n-tosios planetos smėlynus darosi ganėtinai nuobodus. O ir valdžia nuolatos paskiria pačias sunkiausias užduotis būtent tau. Et, seniai žinojai, kad kas veža, tam ir krauna, ir vis tiek esi pakankamai kvailas, kad leistumeisi išnaudojamas. Gal ir teisus buvo tėvas, nuo pat vaikystės tau tvirtindamas, kad tavo charakteris per minkštas ir leidi visiems ant galvos lipti, nė nebandydamas apsiginti? Kartais su pavydu žiūri į robožvalgybos skyriaus operatorius. Tie baltarankiai tik mygtukus ant pulto spaudo, jiems nereikia iki alkūnių tepale kapstytis. O kai tie jų prijaukinti metaliniai žiurkėnai nudvesia - bėga pas tave vos ne su ašaromis, prašo suremontuoti. Ir už ką jie algas gauna?

Požiūris į kitus:
Džonas - visai neblogas vaikinas, atsižvelgiant į tai, kad visi karininkai be išimties tave užknisa. Kodėl visuomet visas sunkiausias darbas sukraunamas būtent tau? Taip, Džonas tikrai geresnis, nei kiti vadai, su kuriais tau teko tarnauti. Tik jis per daug rimtai žiūri į discipliną ir įsakymus - nu kokio velnio šitaip stengtis, jei galima į kai kurias smulkmenas tiesiog numoti ranka?
Ivanas - robožvalgų operatorius, vienas iš tų, kurie nuolatos tave apkrauna darbu remontuojant visokius metalinius žvėrelius. Irgi neblogas vaikinas, bet galėtų vieną karta išmokti pats savo aparatus taisyti. Atrodo, jam kariauti patinka ne ką labiau, negu tau.
Elijotas - nesupranti jo. Jis visą laiką stengiasi padaryti daugiau, nei liepiamas. Nu ir kam to reikia, kas tai įvertins? Nelabai supranti ir jo susižavėjimo ginklais - turbūt Elijotas net ir namie miega apsikabinęs ginklą. Labai emocingas žmogus. Kokio velnio šitaip džiūgauti kas kartą ką nors nušovus ar su riksmais lėkti į ataką? Nu, jie šaudo į tave, tu šaudai į juos, ir kas čia tokio? O Elijotas, atrodo, džiaugiasi kiekviena mūšio akimirka.
Robertas - jis kažką slepia. Kartais atrodo, kad nurodymus jis gauna ne tik iš tiesioginės vadovybės, bet ir dar iš kažko. Nejaugi išdavikas?
Džudita - Elijoto priešingybė, bet lygiai taip pat tau nesuprantama. Jei Elijotas demonstruoja per daug emocijų, tai Džudita, berods, iš viso jų neturi. Nė karto nematei jos šypsantis ar liūdint.
Samyriečiai - priešai. Jie šaudo į tave, tu šaudai į juos. Toks darbas - nieko asmeniško tame nėra.
Vietiniai gyventojai - nelenda į visą šitą karinę nesamonę ir teisingai daro. Gal vertėtų pasiųsti vadovybę po velnių ir ramiai sau gyventi kokioje nors vietinėje kolonijoje?

Kapralas Robertas Antonijus Rivera - sunkiųjų ginklų specialistas

31 metų, 1.86 m ūgio, 97 kg svorio, tankiais garbanotais juodais plaukais, kampuotu, vyrišku veidu, tamsaus gymio, ispaniškų veido bruožų, atletiško sudėjimo.

ATTRIBUTES:
ST 13 [30] - thrust 1d, swing 2d-1
DX 13 [30] - basic speed 6.25, move 7, dodge 6
IQ 14 [45]
HT 12 [20]
Will 14

ADVANTAGES:
Fit [5], High Pain Threshold [10]

DISADVANTAGES:
Extremely Hazardous Duty [-20], Fanaticism (Secret service) [-15], Secret (Secret service agent) [-5]

QUIRKS:
Susimąstes barbena pirštais į kokį nors paviršių, Vengia kalbėti apie savo gyvenimą iki karo [-2]

SKILLS:
Acting-12 [0,5], Armoury (Guns)-12 [0,5], Camouflage-13 [0,5], Climbing-12 [1], Cryptanalysis-11 [0,5], Detect Lies-13 [2], Driving (Car)-12 [1], Electronics Operation (Communication)-13 [1], Electronics Operation (Computers)-13 [1], Electronics Operation (Sensors)-13 [1], Fast-Talk-14 [2], First Aid-13 [0,5], Forgery-11 [0,5], Gunner (Mortar/TL)-13 [0,5], Gunner (Rocket Launcher)-16 [4], Guns (Anti-Armor Infantry Weapon)-15 [1], Guns (Assault Rifle)-15 [1], Guns (Grenade Launcher)-14 [0,5], Guns (Pistol)-16 [2], Guns (SMG)-16 [2], Intelligence Analysis-11 [0,5], Interrogation-14 [2], Judo-11 [1], Karate-13 [4], Knife-13 [1], Language (Native)-14 [0], Lip Reading-12 [0,5], Lockpicking-12 [0,5], Orienteering-12 [0,5], Parachuting-12 [0,5], Piloting (Helicopter)-11 [0,5], Running-12 [4], Savoir-Faire (Military)-13 [0,5], Scuba-13 [1], Stealth-13 [2], Survival (Desert)-14 [2], Swimming-13 [1], Throwing-13 [4]

Įranga:
Standartinis lauko kostiumas
TP-14 + 350 šovinių
LAW-G 4 + 20 šovinių
MIMC „Vapsva" + 4 raketos žemė-žemė + 2 raketos žemė-oras
Maisto atsargos 5 dienoms
Vandens atsargos 5 dienoms
Peilis
Kryptinio ryšio racija susisiekimui su orbita (įmontuota kostiume ir užmaskuota)
2 granatos (Dmg: 12d [8d])

Charakteris:
Karui prasidedant tu buvai jaunas policininkas su puikiomis karjeros perspektyvomis. Tačiau vos per kelias dienas visas tavo gyvenimas apsivertė aukštyn kojomis. Tai buvo pirmas ir vienintelis kartas, kai Samyro karo laivai pasiekė Žemę. Jų taikinys buvo orbitinis kompleksas, skirtas kosminių laivų gamybai, ir tik atsitiktinumo dėką gigantiški liepsnojančio metalo gabalai nukrito ant miesto, kuriame gyvenai. Tau pasisekė - tą dieną buvai išvykęs. Bet tavo tėvai, abu broliai ir sesuo buvo mieste. Beveik visi jie žuvo vietoje, palaidoti pastatų griuvėsiuose. Tik sesuo išgyveno pirmąjį kataklizmą. Po to tu daugybę kartų pagalvojai, kad geriau jau ji būtų mirusi vietoje. Gigantiškas branduolinis reaktorius, teikęs energiją orbitinei stočiai, taip pat nuskriejo žemyn. Tavo sesuo buvo viena iš tūkstančių, lėtai suirusių ligoninių lovose nuo mirtinos radiacijos dozės. Tu buvai šalia jos iki pat galo. O sekančią dieną stojai į armiją.

Po kelių operacijų tave pastebėjo karinė žvalgybos-kontržvalgybos tarnyba ir pakvietė į savo gretas. Dabar tu daug daugiau žinai apie realią situaciją. Priešai yra ne vien ten, Samyre. Ne mažiau jų ir Žemėje. Visi tie minkštakiaušiai pacifistai, reikalaujantys taikos, visi tie diplomatinius sprendimus siūlantys politikai - jie išdavikai, šiukšlės, kurias reikėtų nušluoti nuo Žemės paviršiaus. Per tokius kaip jie samyriečiai ir sugebėjo atakuoti bei sunaikinti tūkstančius žmonių, tarp kurių buvo ir tavo šeima.

Tu ne toks. Šioje kovoje tau nekyla jokių neaiškumų. Yra GĖRIS ir yra BLOGIS. Esate JŪS ir yra JIE. Tu žinai, kurioje pusėje esi. Ir žinai, ką reikia daryti su tais, kurie yra kitoje pusėje.

Paskutiniu metu tau dažnai teko dirbti stebint savo kolegų lojalumą ypatingai svarbiose operacijose, iškilus reikalui perimant vadovavimą bei likviduojant išdavikus.

Ši misija ypač svarbi tau asmeniškai. Tik sėkmingas jos finalas leis tęsti kovą, leis keršyti už tavo artimuosius bei pamokyti tuos, kurie metė iššūkį žmonijos lopšiui.

Tu vienintelis žinai, kad kažkur netoliese per dykumą žygiuoja dar viena komanda. Jei ne jums, tai jiems turi pavykti. Likusiems tokia informacija nesuteikta - tegu mano, kad viskas priklauso tik nuo jų. Be to, nebus rizikos, kad įkliuvus priešui į rankas kas nors išduos antrąją komandą.


Požiūris į kitus:
Džonas - juo, atrodo, galima pasitikėti. Ramus, disciplinuotas, tiksliai vykdantis nurodymus. Kaip tik toks kareivis, kokio reikia norint nušluoti pragaran visus išdavikus - samyriečius.
Ivanas - jo moralė šlubuoja. Akivaizdu, kad robožvalgų operatorius nerodo deramo entuziazmo kovoje. Turbūt vienas iš tų niekšų, manančių, kad turėtume pradėti taikos derybas su Samyro maištininkais.
Elijotas - šaunus vaikinas, kovojantis iš visos širdies. Bet disciplinos jam trūksta. O ir tas nesveikas blizgesys Elijoto akyse... Kartais pagalvoji, kad skautas vieną dieną gali suvaryti porą kulkų tau į kaktą su tokiu pat entuziazmu, su kuriuo jis šaudo į priešą.
Vincentas - kažkodėl nuolat pykstasi su Džonu, bet šiaip su juo viskas tvarkoje. Gerai atlieka savo darbą, ne bailys - žodžiu, gal ir ne tobulas kareivis, bet ypatingų priekaištų jam neturi.
Džudita - kažkas su ja ne taip. Ji per daug tyli, per daug paslaptinga... Tu esi visiškai tikras, kad ji kažką slepia. Nejaugi samyriečiai sugebėjo infiltruoti savo šnipą į jūsų būrį? Jokiu būdu negalima nuleisti nuo jos akių.
Samyriečiai - padugnės, kurie neturi teisės gyventi. Jų naikinimas - viso tavo gyvenimo tikslas ir vienintelis troškimas.
Vietiniai gyventojai - negalima jais pasitikėti. Greičiausiai daugelis jų palaiko priešą.

Džudita Stivenson - snaiperis

29 metų, 1.77 m ūgio, 68 kg svorio, neilgais šviesiais plaukais, šaltomis, ryškiai mėlynomis akimis, blyškiu, griežtų skandinaviškų bruožų veidu, nemaloniu šaižiu balsu.

ATTRIBUTES:
ST 11 [10] - thrust 1d-1, swing 1d+1
DX 13 [30] - basic speed 6.25, move 6, dodge 7
IQ 12 [20]
HT 12 [20]
Will 15 (Fright Check 19)

ADVANTAGES:
Combat Reflexes [15], Composed [5], Fit [5], High Pain Threshold [10], Strong Will (+3) [12]

DISADVANTAGES:
Callous [-6], Incurious [-5], Low Empathy [-15]

QUIRKS:
Uždaro būdo ir nekalbi [-1]

SKILLS:
Armoury (Guns)-11 [1], Camouflage-15 [6], Climbing-12 [1], Driving (Car)-12 [1], Electronics Operation (Communication)-11 [1], Electronics Operation (Sensors)-11 [1], First Aid-11 [0,5], Guns (Assault Rifle)-18 [8], Guns (Grenade Launcher)-16 [2], Guns (Pistol)-17 [4], Guns (SMG)-17 [4], Guns (Sniper Rifle)-19 [16], Karate-13 [4], Knife-13 [1], Language (Native)-12 [0], Orienteering-10 [0,5], Parachuting-12 [0,5], Savoir-Faire (Military)-11 [0,5], Scuba-11 [1], Stealth-14 [4], Survival (Desert)-12 [2], Survival (Jungle)-12 [2], Swimming-13 [1]

Įranga:
Standartinis lauko kostiumas
TP-14 + 350 šovinių
LRIW + 250 šovinių
Maisto atsargos 5 dienoms
Peilis
Vandens atsargos 5 dienoms
2 granatos (Dmg: 12d [8d])

Charakteris:
Gyvenimas taip jau susiklostė, kad karas tapo tavo profesija. Niekuo ne geresne ir ne blogesne už bet kokią kitą profesiją. Taip, tu gauni pinigus už žudymą. Na ir kas? Niekada negalėjai suprasti, kodėl kai kurių žmonių nuomone tame yra kažkas blogo. Taip jau yra šiame pasaulyje - kažkas žudo, kažkas miršta. Kokio velnio bandyti kažką pakeisti? Vis vien tai beviltiška. Paprasčiau prisitaikyti ir tapti sistemos dalimi, efektyvia dalimi, kuo geriau atliekančia savo darbą.

Iš ties tau mažai rūpi patriotizmas, žmonės, už kuriuos tu kariauji ar priešai, kuriuos stebi pro galingą snaiperinio ginklo vizorių. Tu tiesiog dirbi savo darbą. Aplinkiniai sako, kad dirbi jį gerai. Nieko daugiau tau ir nereikia. Ar tai, ką tu darai, yra gerai, ar blogai - niekada nesukai sau galvos dėl tokių beprasmių klausimų. Galų gale - koks skirtumas? Panašūs apmastymai kenksmingi. Jie trukdo efektyviai atlikti savo darbą, o tau svarbiausia būtent efektyvumas. Tu ne karta pademonstravai savo valios jėgą vykdydama misijas. Kažkada beveik parą gulėjai pozicijoje, laukdama taikinio, nors buvai sužeista į koją. Randas ant šlaunies liko iki šiol. Bet tada tu sulaukei taikinio ir pasitraukei tik įsitikinusi, kad tavo kulkos pasiekė tikslą. Už narsą mūšyje buvai apdovanota medaliu. Taip ir nesupratai, kuo tas metalo gabalėlis ant krūtinės toks vertingas ir už ką jį tau davė - juk tu tik vykdei užduotį.

Karo eiga ir rezultatai tau neįdomus. Retai kada vertini savo veiksmus platesniame kontekste, nei konkreti užduotis, kurią reikia įvykdyti. Pergalė? Turbūt tai būtų gerai. Daug kas aplinkui tvirtina, kad karui pasibaigus visiems būtų daug geriau. Gal būt. Tu neįžiūri esminio skirtumo.

Požiūris į kitus:
Džonas - jis vadas. Sako tau, ką reikia daryti. Tu vykdai.
Ivanas - atrodo, jis tavęs vengia. Ne, tau tai visiškai nerūpi. Svarbu, kad jis vykdo savo funkcijas ir taip prisideda prie sėkmingo operacijų atlikimo.
Elijotas - erzinantis tipas. Nuolatos prie tavęs kabinėjasi. Bet mūšyje jis nepamainomas.
Vincentas - tinginys. Atrodo, jam nepatinka jo darbas. Bet tai jo problemos. Kol jis daro tai, ką privalo daryti, tu nieko prieš jį neturi.
Robertas - jis tau nepatinka. Pavojingas žmogus - tokių geriau privengti. Atrodo, jis nuolatos tave stebi.
Samyriečiai - žudai juos, nes taip liepia įsakymai. Bet šiaip jau tau į juos nusispjauti, kaip ir į visą likusiąją žmoniją.
Vietiniai gyventojai - į juos tau irgi nusispjauti. Įsakymai neliepė jų žudyti. Turbūt reikėtų juos tiesiog ignoruoti.

Elijotas McVorenas - skautas-technikas

ATTRIBUTES:
ST 12 [20] - thrust 1d-1, swing 1d+2
DX 14 [45] - basic speed 6.25, move 7, dodge 6
IQ 12 [20]
HT 11 [10]
Will 12

ADVANTAGES:
Acute Vision (+3) [6], Fit [5]

DISADVANTAGES:
Bloodlust [-10], Callous [-6], Extremely Hazardous Duty [-20], Overconfidence [-10]

QUIRKS:
Idealizuoja karą bei kario profesiją, Paniekinamai žiūri į aviaciją bei kosmoso pajėgas, Skaičiuoja nužudytus priešus [-3]

SKILLS:
Armoury (Combat armour)-12 [2], Armoury (Guns)-13 [4], Armoury (Helicopter weapons)-10 [0,5], Armoury (Scout suit)-10 [0,5], Armoury (Tank weapons)-10 [0,5], Camouflage-15 [6], Cartography (TL)-11 [1], Climbing-13 [1], Driving (Car)-13 [1], Driving (Tracked Vehicles)-12 [0,5], Electronics (Communications)-10 [1], Electronics (Sensors)-10 [1], Electronics Operation (Communication)-11 [1], Electronics Operation (Computers)-10 [0,5], Electronics Operation (Sensors)-12 [2], Escape-11 [0,5], First Aid-11 [0,5], Forward Observer (TL)-11 [1], Gunner (Helicopter weapons)-14 [0,5], Gunner (Mortar/TL)-14 [0,5], Gunner (Rocket Launcher)-14 [0,5], Gunner (Tank cannon)-14 [0,5], Guns (Assault Rifle)-16 [1], Guns (Grenade Launcher)-15 [0,5], Guns (Machine Gun)-15 [0,5], Guns (Pistol)-15 [0,5], Guns (SMG)-16 [1], Holdout-10 [0,5], Intelligence Analysis-10 [1], Judo-13 [2], Jumping-13 [0,5], Knife-15 [2], Language (Native)-12 [0], Mathematics-12 [4], Mechanic (Gasoline engines)-11 [1], Mechanic (Helicopter engines)-10 [0,5], Mechanic (Nuclear surface vehicles)-10 [0,5], Orienteering-13 [4], Parachuting-13 [0,5], Piloting (Helicopter)-12 [0,5], Powerboat- 12 [0,5], Running-10 [2], Savoir-Faire (Military)-11 [0,5], Scuba-10 [0,5], Shadowing-14 [2], Skiing-11 [0,5], Stealth-17 [16], Survival (Arctic)-10 [0,5], Survival (Desert)-12 [2], Survival (Mountain)-10 [0,5], Survival (Urban)-11 [1], Swimming-13 [0,5], Thrown Weapon (Hand Grenade)-13 [0,5], Tracking-11 [1] Traps-11 [1]

Įranga:
Skauto lauko kostiumas su integruotu optiniu kamufliažu
TC-9 + 650 šovinių + 48 Gyroc
TP-14S
Maisto atsargos 5 dienoms
Vandens atsargos 5 dienoms
Peilis
2 granatos (Dmg: 12d [8d])
Įrankių komplektas įvairiausios įrangos remontui bei priežiūrai
Lazerinis nutaikymo mechanizmas
Kuro kasetė kovos platformai AXT-62 „Odin"

Džonas Sakumba - būrio vadas-sprogdintojas-snaiperis

32 metų amžiaus, 1.84m ūgio, 91 kg svorio atletiško sudėjimo juodaodis plikai skusta galva, švelnių bruožų, beveik moterišku veidu, ilgomis blakstienomis, svajingai primerktomis akimis.

ATTRIBUTES:
ST 12 [20] - thrust 1d-1, swing 1d+2
DX 12 [20]- basic speed 5.75, move 7, dodge 5
IQ 13 [30]
HT 11 [10]
Will 14

ADVANTAGES:
Charisma (+2) [10], Strong Will (+1) [8], Very Fit [15]

DISADVANTAGES:
Extremely Hazardous Duty [-15], Overconfidence [-10], Stubbornness [-5]

QUIRKS:
Lakoniškas ir nekalbus, Nervindamasis švilpauja, Pedantas [-3]

SKILLS:
Armoury (Guns)-12 [1], Brawling-14 [4], Camouflage-13 [1], Chemistry-12 [2], Climbing-11 [1], Demolition-16 [8], Diplomacy-10 [0.5], Driving (Car)-10 [0.5], Driving (Tracked Vehicles)-10 [0.5], Electronics Operation (Communication)-12 [1], Electronics Operation (Computers)-11 [0.5], Engineer (Combat)-10 [0.5], Explosive Ordinance Disposal (TL)-14 [5], First Aid-12 [0.5], Gunner (MortarTL)-12 [0.5], Gunner (Rocket Launcher)-12 [0.5], Guns (Assault Rifle)-16 [4], Guns (Grenade Launcher)-15 [2], Guns (Machine Gun)-13 [0.5], Guns (Pistol)-13 [0.5], Guns (SMG)-15 [2], Guns (Sniper Rifle)-16 [4], Intimidation-12 [1], Knife-11 [0.5], Language (Native)-13 [0], Law-10 [0.5], Leadership-14 [4], Orienteering-12 [1], Parachuting-11 [0.5], Running-13 [16], Savoir Faire (Military)-12 [0.5], Scrounging-12 [0.5], Scuba-11 [0.5], Stealth-14 [8], Survival (Desert)-12 [1], Survival (Jungle)-12 [1], Survival (Urban)-11 [0.5], Swimming-11 [0.5], Tactics-13 [4], Thrown Weapon (Hand Grenade)-14 [4], Underwater Demolition-14 [0]

Įranga:
Standartinis lauko kostiumas
TP-14 + 350 šovinių
LRIW + 250 šovinių
Kryptinio ryšio racija susisiekimui su orbita
Maisto atsargos 5 dienoms
Vandens atsargos 5 dienoms
Peilis

Priedas B - pavojingi žaislai

Autonominė savaeigė kovos platforma AXT-62 „Odin"

Ši 14 metrų ilgio kovinė mašina - karinės Žemės pramonės šedevras. Platforma juda ant galingų vikšrų, bet prireikus didesnio praeinamumo 20 daugianarių kojų gali pakelti ją į beveik 10 metrų aukštį. Bendri „Odino" kontūrai primena didelį, aptakios formos vabalą.
Mašiną dengia energetinis laukas, prilygstantis kosminių laivų apsaugos sistemoms - tai vienintelė antžeminė kovos mašina, kurioje sumontuotas energetinio lauko generatorius. Ginkluotę sudaro toliašaudis energetinis pabūklas ir keli mažesnio veikimo nuotolio ginklai.
Mašiną valdo dirbtinis intelektas. Jo pajėgumas nedetalizuojamas, tačiau įrenginys sugeba veikti be klaidų - t. y. jis teisingai atskiria savus nuo priešų, neliečia taikinių, kuriuos reikia paimti sveikus ir t. t.
Jokie konkretūs duomenys apie kovos platforma nenurodyti - jų ir neturėtų prireikti. Aktyvavus „Odiną" jokios planetoje esančios priemonės negali jo net įbrėžti, ir mašina be vargo nušluos priešus. Tačiau jei veikėjai norės sugadinti įrenginį kol jis dar neįjungtas - sprogstamasis užtaisas kuro kasetės lizde padarytų pakankamai daug žalos, kad remontas lauko sąlygomis būtų neįmanomas.

Antžeminė žvalgybinė sistema SRSM („skalikas")

Ši žvalgybos sistema - vienas iš dažniausiai naudojamų robožvalgų variantų. Išvaizda jis primena perkarusi beuodegį metalinį šunį (ar šuns skeletą), 0.4 metro aukščio. SRSM nėra ginkluotas, bet nasrai su aštriomis metalinėmis plokštelėmis pritaikyti vielos ar kabelių karpymui, o taip pat gali be vargo amputuoti žmogui ranką (Dmg 3d cut.). Visos keturios letenos aprūpintos manipuliatorias, bet jie nėra tinkami kam nors daugiau, nei įsikabinimui - priversti SRSM operuoti nors kiek sudėtingesniu prietaisu praktiškai neįmanoma. Taip pat letenos tinkamos greitai įsikasti į žemę, lipti daugeliu paviršių. Robožvalgo kūną dengia šarvai - PD 4 DR 18. Jo baterijų užtenka 140 valandų veikiant vidutiniu intensyvumu arba 36 valandas, veikiant maksimaliu intensyvumu.
Dirbtinis roboto intelektas pajėgus vykdyti nesudėtingas kompleksines komandas („slėpkis", „pulk", „įeik į kambarį, perkąsk signalizacijos laidus ir pulk sargybinį"), bet paprastai operatoriai stengiasi, jei tik yra galimybė, kontroliuoti visus veiksmus patys - SRSM intelektas nėra itin patikimas ir tobulas (AI skill 14, bet kokiems veiksmams, išskyrus pačius elementariausius, būtinas metimas, jei instrukcijos itin komplikuotos - su minusais). SRSM Move 14 (50 km/h), Dodge 13, Attack 14. Daugelio kitų veiksmų sėkmę apsprendžia operatoriaus sugebėjimai.
Kaip ir daugelis bendrosios paskirties robožvalgų, SRSM aprūpintas lazeriniu nutaikymo mechanizmu, kuris gali būti naudojamas raketų nukreipimui. Robožvalgo „galvoje" esantys sensoriai priima platų elektromagnetinio spinduliavimo spektrą, pradedant radijo bangomis ir baigiant ultravioletiniu spinduliavimu.

Oro žvalgybinė, atakos ir ugnies korekcijos sistema ARAFCS („Taikos balandis")

17 kg sverianti skraidantį aparatą sudaro du apvalūs rotoriai su keičiamo atakos kampo sparnais ir siauras korpusas, esantis tarp jų. Pagrindinė ARAFCS paskirtis - žvalgyba, ugnies nutaikymas ir korekcija, tačiau jis taip pat gali ir savarankiškai atakuoti taikinius Gyroc raketų paleidimo įrenginiu (Dmg 8d(2), Acc 11, ½D 750, Max 1 100, RoF 1, Shots 6). Šarvų skraidantis robožvalgas neturi.
Jo AI yra panašaus lygio, kaip ir SRSM. Jis sugeba savarankiškai vengti priešiškos ugnies ar pasirinkti optimalų patruliavimo maršrutą, tačiau, kaip ir su SRSM, operatoriai stengiasi neleisti robožvalgui veikti neprižiūrimam. Move 125 (450 km/h), Shoot 12, Dodge 21.
ARAFCS aprūpintas didelio pajėgumo plataus spektro skaneriais, galinčiais aprėpti didžiulį plotą.

Standartinis lauko kostiumas

Masyvus šarvuotas skafandras aprūpintas servovarikliais, kurių dėka jo svoris (120 kg) nejaučiamas, be to, karys gali nesunkiai nešti ir sunkią ginkluotę ar kitą įrangą. Tačiau kitais atžvilgiais servovarikliai jėgos nepadidina - ankstyvieji bandymai parodė, kad absoliuti žmonių dauguma nesugeba pakankamai greitai įprasti prie jėgą didinančių kostiumų ir tiksliai juos valdyti.
Šarvai apsaugo nuo daugelio lengvųjų ginklų: torsas (hit location 9-11 ir 17-18) PD 6 DR 75, rankos, kojos ir pėdos (hit location 6-8, 12-16) PD 6 DR 40, plaštakos (hit location 7) PD 4 DR 20, galva (hit location 3-4) PD 6 DR 55, veidas (hit location 5) PD 4, DR 35.
Šalme yra ryšio įranga (šifruotas kintamo dažnio daugiakanalis radijo ryšys), vizorius saugo akis nuo ryškių žybsnių, gali veikti naktinio matymo arba infraraudonuoju režimu, priartinti vaizdą. Vizoriuje gali būti atvaizduojama įvairi informacija - žemėlapis, robožvalgo transliuojamas vaizdas, tekstiniai ar grafiniai pranešimai ir pan.

Skauto lauko kostiumas su integruotu optiniu kamufliažu

Ši lauko kostiumo versija skiriasi plonesniais šarvais: torsas (hit location 9-11 ir 17-18) PD 6 DR 55, rankos, kojos ir pėdos (hit location 6-8, 12-16) PD 5 DR 35, plaštakos (hit location 7) PD 4 DR 18, galva (hit location 3-4) PD 5 DR 45, veidas (hit location 5) PD 4, DR 30. Tačiau sudėtinga optinio kamufliažo sistema daro jo nešiotoją beveik nematomu. Tūkstančiai vaizdo imtuvų ir daugiabriaunių mikroekranų tiksliai atkuria aplinkos vaizdą, todėl atrodo, kad tokį kostiumą dėvintis skautas yra permatomas. Bet kokie bandymai jį pastebėti, šaudyti į jį ir pan. atliekami su -7. Tačiau greitai judant elektronika nespėja apskaičiuoti vaizdo, kurį reikia rodyti ekranuose - tuomet pastebėti skautą ar į jį šaudyti galima su -5. Be to, kostiumas silpnai maskuoja infraraudonąjį spinduliavimą - IR spektre skautą pastebėti galima sėkmingai išmetus prieš Vision su -3, tačiau šaudymas matant taikinį tik IR spektre sudėtingas (papildomi -2 pataikymui).
Optinis kamufliažas yra jautrus. Smūgiai į kostiumą, darantys 10 ir daugiau žalos, toje vietoje sugadina įrangą, palikdami dėmes, kuriose maskuojantis vaizdas nesukuriamas.
Vizoriais ar kita įranga skauto kostiumas niekuo nesiskiria nuo standartinio.

Pėstininko ginklas TC-9

Tai pagrindinis sausumos pajėgų ginklas. 4.2 mm kalibro gausinis šautuvas su virš pagrindinio vamzdžio sumontuotu Gyroc raketų paleidimo įrenginiu. TC-9 aprūpintas lazeriniu atstumo matuokliu, taikikliu, galinčiu priartinti vaizdą bei veikti minimalaus apšvietimo sąlygomis. Taip pat Gyroc raketos gali būti programuojamos sprogimui nustatytoje vietoje, pažeidžiant už priedangos esančius taikinius skeveldromis.
Gausinis šautuvas: Malf. Ver., Type Cr., Dmg 5d(5), SS 15, Acc 13, ½D 2 500, Max 4 700, RoF 30*, Shots 140, Rcl -1.
Gyroc raketu paleidimo įrenginys: Malf. Crit., Type Cr., Dmg 12d(2) (HE raketos) / 8d(5) (APEX

raketos) / 4d [3d] (skeveldrinės raketos), SS 15 Acc 15, ½D 2 100, Max 2 900, RoF 3~, Shots 12, Rcl 0.
Wt 4.9 kg, ST 11.

Savigynos ginklas TP-14

Šiuo 4.2 mm kalibro ginklu paprastai aprūpinamos kovos mašinų įgulos, taip pat jis, kaip pagalbinis ginklas, išduodamas sunkiųjų ginklų operatoriams. Savo forma ir dydžiu TP-14 primena SMG.
Malf. Ver., Type Cr., Dmg 4d+1(4), SS 11, Acc 9, ½D 800, Max 1 500, RoF 15*, Wt 1.6 kg, ST 9, Shots 60, Rcl 0.

Begarsis asmeninės savigynos ginklas TP-14S

Be garso šaudant TP-14 versija.
Malf. Crit., Type Cr., Dmg 4d-1(4), SS 11, Acc 9, ½D 800, Max 1 500, RoF 15*, Wt 1.8 kg, ST 9, Shots 60, Rcl 0.

Lengvasis prieštankinis ginklas LAW-G 4

Gausinis granatsvaidis, šaudantis šarvamūšiais sviediniais.
Malf. Crit., Type Exp., Dmg 5dx10(10), SS 11, Acc 9, ½D 900, Max 2 200, RoF 1/3, Shots 1, Wt 11 kg, ST 12 Rcl 0.

Snaiperinis šautuvas LRIW

Ilgavamzdis gausinis ginklas, aprūpintas sudėtinga taikymosi įranga.
Malf. Ver., Type Cr., Dmg 9d(5), SS 16, Acc 18, ½D 4 500, Max 8 000, RoF 3~, Shots 35, Wt 5.2 kg, ST 11 Rcl -2.

Moduliarizuotas individualus raketinis kompleksas MIMC „Vapsva"

Universalus raketų paleidimo įrenginys gali iššauti tiek žemė-žemė, tiek žemė-oras tipo raketas. Raketos gali būti nutaikomos tiek MIMC „Vapsva" lazerinio taikiklio pagalba, tiek radijo ryšiu nukreipiamos pagal žvalgybos (robožvalgų, artilerijos koreguotojų, aviacijos, kosminės žvalgybos) nurodymus, toliau koreguojant kursą pagal lazerinį taikinio nurodymo įrenginį.
Prieštankinė raketa žemė-žemė:
Malf. Crit., Type Exp., Dmg 7dx10(10), Min 35, Max 5 000, RoF 1/7, Shots 1, Rcl 0.
Priešlėktuvinė raketa žemė-oras:
Malf. Crit., Type Exp., Dmg 11dx10, Min 70, Max 9 500, RoF 1/7, Shots 1, Rcl 0.
Wt 17 kg, ST 12.