Trečia KM karta

Fantastinis vaidmenų žaidimas "KARIAI IR MAGAI"
Žaidimo taisyklės

Parengė: Adomas Urbanavičius
Leidimo metai: 2003 ir 2005

Trečios kartos taisyklės gerokai skiriasi nuo II kartos - jose kur kas didesnis profesijų, rasių, įgūdžių, ginklų ir kerų pasirinkimas. Žaidimo mechanika liko tokia pat, pakito tik veikėjo ugdymas - jo kilimas per lygius ir įgūdžių tobulinimas. III kartos taisyklės patapo ir sudėtingesnės, bet tai natūralu, nes stipriai išplėstas ne tik veikėjų pasirinkimas ir jų vystymo galimybės, bet aprašyti įvairiausi veiksmai, kovinės galimybės. Magijos sistema tapo itin plati ir įvairi.

Pagrindiniai III kartos taisyklių akcentai:
  • 9 veikėjų profesijos profesijos;
  • 15 skirtingų veikėjų rasių;
  • Galimybė ugdyti unikalius veikėjus - galimos karių, kerėtojų specializacijos, individualus įgūdžių vystymas;
  • Didžiulis kerėtojų kerų pasirinkimas - kiekvienas kerėtojų profesija gali specializuotis tam tikrose kerų grupėse;
  • Veikėjų įgūdžiai vystomi atskirai - leidžia kurti tokį veikėją, koks labiausiai patinka.
  • Platus veiksmų ir galimybių aprašymas leidžia meistrui gerai vesti žaidimą pačiose sudėtingiausiose situacijose.

Žemiau rasite nuorodas į dokumetus. Jie pateikiami tokie, kokie ir buvo išleisti, be jokių pakeitimų.


Vėliau buvo paruoštas kiek supaprastintas III kartos taisyklių rinkinys. Jis labiau tinka pradedantiems žaidėjams. Čia palikta tik pagrindinė informacija, pašalinant tai, kas naujokams galėtų atrodyti per daug sudėtinga. Šiame rinkinyje yra nedidelis pabaisynas, kurio neturėjo III kartos taisyklės.


Smagaus žaidimo!
Komentarus ir pastabas galite rašyti KM forume.