Trečia KM karta
Fantastinis vaidmenų žaidimas "KARIAI IR MAGAI" Žaidimo taisyklės Parengė: Adomas Urbanavičius Leidimo metai: 2003 ir 2005 Trečios kartos taisyklės gerokai skiriasi nuo II kartos - jose kur kas didesnis profesijų, rasių, įgūdžių, ginklų ir kerų pasirinkimas. Žaidimo mechanika liko tokia pat, pakito tik veikėjo ugdymas - jo kilimas per lygius ir įgūdžių tobulinimas. III kartos taisyklės patapo ir sudėtingesnės, bet tai natūralu, nes stipriai išplėstas ne tik veikėjų pasirinkimas ir jų vystymo galimybės, bet aprašyti įvairiausi veiksmai, kovinės galimybės. Magijos sistema tapo itin plati ir įvairi. Pagrindiniai III kartos taisyklių akcentai:
Žemiau rasite nuorodas į dokumetus. Jie pateikiami tokie, kokie ir buvo išleisti, be jokių pakeitimų. Vėliau buvo paruoštas kiek supaprastintas III kartos taisyklių rinkinys. Jis labiau tinka pradedantiems žaidėjams. Čia palikta tik pagrindinė informacija, pašalinant tai, kas naujokams galėtų atrodyti per daug sudėtinga. Šiame rinkinyje yra nedidelis pabaisynas, kurio neturėjo III kartos taisyklės. Smagaus žaidimo! Komentarus ir pastabas galite rašyti KM forume. |