VI Herojų turnyras

YLAEidamas širyt į darbą pasidžiaugiau sau, kad savaitgalį oras dar buvo gražus ir labai prisidėjo prie puikios turnyro atmosferos. Šiais metais turnyras vyko jau 6-ą kartą ir antrą kartą Aguonos sodyboje Šalčininkų rajone. Vietos buvo daug, šilumos pakako, laiką praleidome puikiai. Turnyre dalyvavo 14 herojų - mažiausiai iš visų vykusių turnyrų, o trys iš jų buvo ir žaidimo meistrai (toliau ŽM) organizavę patį turnyrą. Palyginus nedidelis herojų skaičius lėmė, kad kovos vyko greitai ir kiekvienam nereikėjo ilgai laukti, kol atsilaisvins koks ŽM ir galės pravesti kovą.

Šiame turnyre vėl buvo sugrįžta prie herojų tarpusavio kovų, kaip buvo pirmuose trijuose. Tik pati dvikomų sistema buvo kiek kitokia - pirmame etape „Visapusis snukiadaužis" kiekvienas herojus pats turėjo susirasti mažiausiai tris priešininkus (galėjo ir daugiau kovų kautis, tik įskaitinės buvo pirmos trys). Stipriems magams teko kautis su sau lygeverčiais magais, nes kariai tiesiog nesutikdavo stoti su jais į kovą arenoje. Arenos buvo paprastos - 25 x 25 m kvadratas su 8 įėjimas. Pro kuriuos įėjimus į areną įžengs kovojantys spręsdavo kauliukai. Po snukiadaužios buvo suskaičiuoti taškai (už pergalę 3, už lygiąsias 1, už pralaimėjimą 0, už pergalę prieš čempioną (buvusių turnyrų) +2 taškai, už pergalę prie vicečempioną +1) ir aštuoni herojai surinkę daugiausia taškų pateko į antrą etapą - „Išlikusiųjų skredynes". Skerdynėse buvo kaunamasi išlikimo principu - laimėjęs žengia toliau, pralaimėjęs iškrenta. Tokiu būdu įvyko 4 ketvirtfinalio kovos, dvi pusfinalio ir finalinė kova.

Nors pirmų trijų turnyrų dvikovų patirtis rodo, kad kerėtojams karius nugalėti paprastai nėra sunku, naujos kartos taisyklės (beta IV kartos taisyklės - dar tik testinis variantas) šią bėdą sprendė puikiai, nes kiekvienas turėjo tikimybę (didesnę ar mažesnę, priklausė nuo herojaus) apsiginti nuo kero poveikio. Tad ne vien tik magai laimėdavo dvikovas prieš karius. Pačių kerėtojų kovos paprastai buvo labai trumpos - iki pirmo sėkmingo kerėjimo metimo, aišku, priešininkui, turėdavo nepasisekti apsisaugojimo metimas. Kelios kovos baigėsi tiesiog po dviejų tarpsnelių, tame tarpe ir vienas pusfinalis bei finalas - turnyro nugalėtojas priešininkus pavertė tiesiog pelenų krūvele... Na, aišku jau, kad nugalėtojas buvo ugnies magas J

Dabar truputį kasmetinės turnyro statistikos. Dalyvavo 14 herojų, iš jų - 4 elfai (kaip ir visuose turnyruose prieš tai - dominuojanti rasė), 2 gnomai ir po vieną pusrokį, urvažmogį, vabalokį, pusindėvę, minotaurą, ogrą, miškavaikį ir koboldą. Tarp herojų buvo 9 vyriškos lyties atstovai ir 5 moterys. Šiais metais dominavo kerėtojų profesijos - magų buvo net 5, mentalistų 4 (kaip niekad daug) ir 3 vitalistai - viso 11. Kovotojus atstovavo tik 3 kariai - pėstininkai. Ir net 2 kariai pateko į antrą etapą, o vienas iš jų kovėsi finale!

Rodos tiek sausokos medžiagos, lieka paminėti linksmesnius ar liūdnesnius momentus... Didžiausias visų turnyrų dalyvis (ir sunkiausias) Rodmanas (3,9 m ūgio ir 500 kg svorio) atrodo naują pašaukimą - akrobatiką. Pirmas salto per nugarą nepavyko, bet tik iš dalies, nes nuvirtęs ant nugaros prispaudė, ką tik pro klyną pralindusį ir besprunkantį magą Biržę. Kova po to truko neilgai... Biržei nusuko sprandą. Antras salto buvo sėkmingas ir taip  pribloškė priešininką Demorhą, kad kovos jam laimėti jau nebepavyko. Kerėtojai kažkodėl kartais nutardavo nekerėti... ir kaudavosi ginklais. Gal per daug vienas kito bijodavo? Minotauras Liu Urbis laimėjęs dvi ir pralaimėjęs tiek pat kovų pusę vakaro kaltino mane korupcija ir kai kurių veikėjų tyčiniu „užturbinimu". Grasino pateikti skundą, laukiam. Finalinė kovo įvyko jau senai sutemus, likus gal valandai iki vidurnakčio.

RODMANASTurnyro rezultatai

1. Visapusis snukiadaužis
Minimalus kovų skaičius 3, maksimalus - neribotas. Įskaitinės - pirmos 3 kovos. Žemiau herojai pagal surinktų taškų skaičių ir užimtą vietą.

1. Aguona (pusorkis, magas) - 9+1
2. Rokanona (elfė, mentalistė) - 9
3. Rodmanas (ogras, karys) - 7+1
4. Demorhas (urvažmogis, karys) - 7
5. Biržė (elfas, magas) - 6+1
6. E (vabalokis, mentalistas) - 6
7. Eridė (pusindėvė, mentalistė) - 5
8. Yla (gnomė, magė) - 4+1
9. Tingolas (elfas, vitalistas) - 4
10. Liu Urbis (minotauras, karys) - 3+1
11. Džeromas (gnomas, magas) - 3
12. Šaknis (miškavaikė, vitalistė) - 0+2
13. Trojica (koboldas, mentalistas) - 0+1
14. Rembonda (elfė, magė) - 0

Papildomi taškai duoti tuo atveju, kai du herojai surinko vienodai taškų. Esančiam aukštesnėje herojų reitingo pozicijoje duodamas papildomai vienas taškas. Į antrą etapą pateko pirmi aštuoni herojai.

2. Išlikusiųjų skerdynės
Atrankinių kovų principas - laimėjęs patenka į kitą etapą, pralaimėjęs - iškrenta.

Ketvirtfinalio kovos:
Demorhas nugalėjo E.
Rodmanas nugalėjo Biržę.
Eridė nugalėjo Rokanoną.
Yla nugalėjo Aguoną.

Pusfinalio kovos:
Rodmanas nugalėjo Demorhą.
Yla nugalėjo Eridę.

Finalas:
Yla nugalėjo Rodmaną.

Sveikiname Ylą tapusią VI „Karių ir Magų" Herojų turnyro nugalėtoja!

Žemiau rasite atnaujintą herojų reitingo lentelę. Joje herojai suranguoti pagal I-III ir VI turnyrų kovų rezultatus. IV ir V turnyrai neįtraukti, nes juose herojai nekovojo vienas prieš kitą. Sudarinėjant šią lentelę buvo naudojama tokia taškų skyrimo sistema: už pergalę skiriama - 1 taškas atrankinėse kovose, 2 taškai ketvirtfinalyje, 3 taškai pusfinalyje ir 4 taškai už pergalę finale; už lygiąsias skiriama - 0,5 taško atrankinėse, 1 ketvirtfinalyje, 1,5 pusfinalyje ir 2 finale; už pralaimėjimą taškai neskiriami. Jei herojai surinkdavo vienodai taškų, aukštesnę vietą gaudavo, tas, kurio bendras pergalių skaičius didesnis. Jei ir pergalių skaičius būdavo vienodas, aukštesnę vietą gaudavo tas, kurio didesnis bendras kovų skaičius. Jei ir šie skaičiai sutapdavo - herojai dalindavosi dvi vietas.

 Vieta  Herojus Taškai
Kovų skaičius
 Pergalių %
Pokytis I-III vs VI
1  PORKAS
22
12
83
 0
2
 RODMANAS 21  19  63  +2
3  YLA 19,5
 14  71  +5
4-5  JUMIRA 17
 17  65  -1-2
4-5
 ŽILIUS 17
 17  65  -1-2
6
 AGUONA 13
15
 53  0
7
 MINAS 13
9
 78  -2
8
 PADRĖ 10
13
 54  -1
9
 TUMBAČKA 7
7
 86  0
10
 ROKANONA 6,5  10  60  +8
11
 TINGOLAS 6,5
 14  36  0
12
 NONAME 6,5
 10  30  -2
13
 BIRŽĖ 5
 12  42  +6
14
 ŠAKNIS 5
 13  31  -2
15
 OPALAS 5
 8  50  -2
16
 BALABŪZAS 5
 10  20  -2
17
 ALTARAS 4
 10  40  -2
18
 LIU URBIS
4
 9  44  +2
19
 TAMYRAS 4  8  50  -3
20-21
 DEMORHAS 4  6  50  +4+5
20-21
 ZBRO'GAS 4  6  50  -3-4
22
 ERIDĖ 3
 8  25  +3
23
 TREISAS 2
 11  18  -3
24
 E 2
 4  50  N
25-26
 DURACELAS 1
 6  17  -4
25-26
 MISTRALIS 1
 6  17  -4
27-28
 DŽEROMAS 1
 3  33  N
27-28
 TRIN-TUKAS 1
 3  33  -4-5
29
 TROJICA 0
 7  0  -2-3
30
 MAKARONAS 0
 4  0  -3-4
31
 REMBONDA 0
 3  0  N

Pergalių % - parodo kokią dalį kovų procentais herojus laimėjo.
Pokytis I-III v VI - parodo kaip pasikeitė herojaus vieta lentelėje po šio turnyro.

Papildomai forume galite pasižiūrėti kiekvieno herojaus „Visapusio snukiadaužio" rezultatus - kas su kuo kovėsi ir kaip sekėsi.

Ta-Ntalas, 2009 08 24.


* Vardas
El. paštas
Komentaras Maksimalus simbolių skaičius: 400 Išnaudota 0
Apsaugos kodas
scode