Pavojai kautynėse I

Ugnis miškeAutorius: Johnn Four
Parašytas: 2009 08 14
Originalas: Hazards of Combat
Vertėjas: Medis

1. Kas yra kautynių pavojai?

Tam, kad meistraujami mūšiai taptų įdomesni, nepriklausomai nuo žaidimo sistemos ar tipo, į juos  įpinkite įvairių pavojų. Dungeons and Dragons, pavyzdžiui, visada skatino meistrus naudojančius spąstus ir sunkiai praeinamas vietoves, bet, panašu, kad naujausiame leidime tai daryti bus tiesiog būtina.

Pradėdamas šią seriją, aš norėčiau pateikti darbinę pavojaus arba grėsmės apibrėžimo versiją. Pats žodis pavojus jūsų žaidime gali tapti kertiniu, todėl geriau būtų nedaryti jokių prielaidų apie tai ką jis reiškia.

Pavojus yra mūšio elementas, greta Žaidėjų ir jų priešų, pasunkinantis kovą ar padarantis ją labiau įtemptą ir pavojingesnę. Kaip pavyzdžius galima būtų pateikti lakųjį smėlį, kunkuliuojantį raganos burtų katilą ar rūgšties lietų.

Pavojus gali kenkti tiesiogiai arba tiesiog padidinti riziką. Jis nebūtinai turi žaloti, kaip, pavyzdžiui, lavos ežeras. Pavojus gali būti tiesiog gilus sniegas, sulėtinantis judesius ir padarantis kovą mažiau judrią.

Kuriant pavojus ir perkeliant juos į žaidimus yra svarbu, kad jie praturtintų žaidimą. 10 mylių nutolę kalnai gali būti pavojingi kopiantiems į juos, bet vykstančiai kovai jie įtakos neturės, taigi jie nebus tinkamas pavojus, kurį galima pateikti kovoje J.

Kad pavojai būtų įdomūs žaidime, aš praplėčiau jų apibūdinimą - tam, kad jie taptų iššūkiu žaidėjams ar juos galima būtų panaudoti taktiškai, mūšiui suteikiant sudėtingumo, netikėtų posūkių ir papildomų panaudojamų resursų.

Kai kuriuose žaidimuose spąstai sudaro atskirą kategoriją. Aš apibrėžčiau spąstus kaip dar vieną pavojaus rūšį. Aš tikiuosi, kad tai nesikirs su jūsų žaidimo taisyklėmis, bet spąstų įtraukimas į žaidėjams pateikiamus planus ir patarimus dėl pavojų leis jūsų sugalvotiems velniškiems mechanizmams ir kitoms įbauginimo priemonėms papuošti kovas ir padaryti jas įdomesnėmis.

2. Kurkite įkvepiančius pavadinimus savo pavojams

Pirmas dalykas, kuo jūs galite padėti savo nevertinamiems ir nemėgstamiems mūšio pavojams, yra suteikti jiems skambius pavadinimus. Pavadinimas su liepsnele, užsidegimu ir dvasia suteikia pavojui gyvumo ir įdomumo. Puikus pavadinimas įkvepia.

Vietoj to, kad purvą pavadinti „sunkiai praeinama vietove", pavadinkite jį Rudąja Gromo Mirtimi. Pavadinkitę lavos telkinį Kunkuliuojančia Neapykantos Širdimi. Pakeiskite  aštrias žoles Žaliąja Kertančia Srove.

Jei atrasite, kad pavojai įkvepia, jūs tikriausiai nepamiršite panaudoti jų kovos metu, net jei tuo metu jau vyks daug kitų dalykų. Nenaudokite jų tiesiog tam, kad naudoti, o pateikite kaip puikiai išgaląstą meistro ginklą. Vietoj to, kad paprasčiausiai numestumėte sunkiai praeinamą vietovę į kovos lauką, sukelkite meistravimo karštinę, kuri privers jus pateikti pavojų su subtilia grėsme ir puikiu sumanymo įgyvendinimu.

Intriguojantis pavadinimas priverčia jūsų žaidėjus labiau domėtis pateiktu pavojumi. Kai kurie žaidėjai pasinaudos pavadinimu tam, kad geriau išvaidinti veikėją mūšio metu. Kai kurie žaidėjai pažvelgs giliau nei žemėlapyje nubrėžtos linijos ir bus įkvėpti žaisti energingiau tiesiog todėl, kad jūs į žaidimą įdėjote tiek triūso ir įdomių smulkmenų.

Pavadinimas su siela įtakos pasaulio ir žaidimo kūrimą. Grupė susidomės kas buvo Gromas ar kodėl vietiniai lavą vadina kunkuliuojančia neapykantos širdimi. Jei įprasite savo pateikiamus pavojus išraiškingai pavadinti, jūs rasite naujus būdus kaip žaidėjams pateikti užuominas ilgo žaidimo metu.

Jei ilgo žaidimo metu kai kurie pavojai - ir jų pavadinimai - kartosis, jūs būtinai įkvėpsite tiek save, tiek žaidėjus tyrinėti istoriją, paminėti sukurto pasaulio asmenų vardus ir apskritai labiau domėtis pasauliu.

Žinau, kad skamba labai paprastai, bet įdomių pavadinimų kūrimas ir dar vienas puikus būdas suteikti jūsų pasauliui išskirtinumo ir paslaptingumo.

Pavojai kautynėse II
Pavojai kautynėse III
Pavajai kautynėse IV